Beste ouders/verzorgers,

Afgelopen week hebben wij als bestuur een moeilijke beslissing genomen. We hebben besloten de sportlessen van Stichting Autismesport na afloop van dit lesblok te beëindigen.

De afgelopen maanden zijn we hard op zoek geweest naar geschikte trainers en begeleiders voor de lessen. Hoewel er veel mensen enthousiast zijn over de opzet van autismesport, heeft dit helaas niet tot het gewenste resultaat geleid. Zonder deze mensen kunnen wij onze kwaliteit en continuïteit niet langer bieden. Een aantal groepen heeft tot onze grote spijt om deze reden in de afgelopen twee maanden al geen les kunnen krijgen.

We begrijpen dat dit voor velen van jullie een teleurstelling zal zijn. Uw reacties en ervaringen zijn dan ook steeds zeer positief geweest.

Wij hebben ons steeds met veel enthousiasme vrijwillig ingezet voor het realiseren van de lessen. Het is voor ons, naast ons betaalde werk en studie, echter niet mogelijk om alle lessen zelf te (blijven) geven. Wij vinden het heel jammer dat wij onze inspanningen voor u en uw kind niet kunnen voortzetten.

Toch willen we ons blijven inzetten voor deze doelgroep. Daarom hebben we besloten de uitvoering van de stichting op een andere manier vorm te geven, waarbij onze visie en doelstelling gehandhaafd blijven. Al bestaande activiteiten van de stichting zullen worden uitgebreid.

Dit betekent dat Stichting Autismesport:

-         Sportlocaties in Nederland in kaart brengt waar kinderen met ASS kunnen sporten binnen het sportplatform op onze website.

-         Voorlichting en ondersteuning over ASS en sport biedt aan reguliere sportverenigingen.

Op www.stichtingautismesport.nl kunt u de ontwikkelingen binnen de stichting blijven volgen.

Wij bedanken jullie zeer voor het vertrouwen in Stichting Autismesport. Wij hebben genoten van alle gebeurtenissen en deelnemers van het afgelopen jaar en betreuren het feit dat deze beslissing genomen moest worden. We hopen u met deze brief voldoende te hebben geïnformeerd. Voor vragen of opmerkingen kunt u terecht op Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of telefonisch op onderstaande telefoonnummers.

Met hartelijke groet,

Linda Pronk en Liza Ronde