Loop de Dam tot Damloop voor kinderen met een handicap!

Bent u sportief en wilt u iets betekenen voor kinderen met een handicap? Loop dan 18 september mee met de Dam tot Damloop voor NSGK voor het gehandicapte kind.

NSGK beschikt over vijftig mooie startplaatsen. De startplaats, het leuke NSGK T-shirt en tips om sponsors te werven ontvangt u gratis van ons, daartegenover verwachten wij dat u minimaal 100 euro sponsorgeld binnenhaalt. Om sponsors te werven kunt u een eigen actiepagina maken via¬† http://www.geefsamen.nl/nsgk. U kunt dan binnen ons team uw eigen sponsorpagina cre√ęren, deze kunt u sturen naar vrienden en familie, zodat zij een bijdrage kunnen leveren aan uw prestatie.¬†

De Dam tot Damloop is een jaarlijks terugkerende hardloopwedstrijd. Het parcours is 10 Engelse mijl (16.1 km) en loopt van Amsterdam naar Zaandam. En er is een kortere afstand van 4 Engelse Mijl (6,4 km), die begint en eindigt in Zaandam. U loopt met een leuk team en door de mooie businessloop startplaatsen loopt u voor de menigte uit.

NSGK zorgt ervoor dat ook kinderen met een handicap gewoon kind kunnen zijn. NSGK helpt bijvoorbeeld met toegankelijke speelplaatsen, speciale vakanties, hulpmiddelen voor aangepast sporten, kleinschalige woonvormen en nog veel meer.

Ook uw organisatie heeft in het verleden steun ontvangen van NSGK. Loopt u mee voor NSGK? Dan helpt u ons om in de toekomst nog meer mooie projecten mogelijk te maken voor kinderen en jongeren met een handicap.
Meld u nu aan en overtuig uw vrienden en collega’s, zodat u loopt in een gezellig team! We maken er samen een onvergetelijke dag van met een mooi resultaat voor kinderen met een handicap!

Heeft u interesse en/of wilt u zich aanmelden, stuur dan een mail naar Liselotte van Hasselt, Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of bel naar 020-6791200. Wees er snel bij want het aantal startplaatsen is beperkt.